Σε περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας/κράτησης και επιστροφής των προϊόντων (DOA), και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από το i-Home (ή από τον κατασκευαστή), θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο ή παρόμοιο καινούριο, αλλιώς σε περίπτωση ελαττωματικής συσκευής όπου ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, με τον τρόπο που αυτός κατέβαλε την αξία. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας το i-Home θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη.
Σημείωση: Αν μια παραγγελία έχει ως τρόπο πληρωμής τραπεζική κατάθεση και ο καταναλωτής δεν καταθέσει το i-Home δύναται να ακυρώσει την παραγγελία εντός 2 εργάσιμων ημερών για λόγους διασφάλισης του αποθέματος των προϊόντων.
Αναλυτικά για να κάνεις επιστροφή ενός προϊόντος:
Σε περίπτωση ελαττωματικής ηλεκτρικής συσκευής:
Όλα τα ηλεκτρικά προϊόντα του i-Home συνοδεύονται από 2 χρόνια εγγύηση.
Α.Ε Γ.Ε.ΜΗ.: 122753003000
Στο i-Home χρησιμοποιούμε cookies, για να σου προσφέρουμε μια κορυφαία εμπειρία χρήστη.
OK