Σε περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας/κράτησης και επιστροφής των προϊόντων (DOA), και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από το i-Home (ή από τον κατασκευαστή), θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο ή παρόμοιο καινούριο, αλλιώς σε περίπτωση ελαττωματικής συσκευής όπου ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, με τον τρόπο που αυτός κατέβαλε την αξία. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας το i-Home θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη.
Σημείωση: Αν μια παραγγελία έχει ως τρόπο πληρωμής τραπεζική κατάθεση και ο καταναλωτής δεν καταθέσει το i-Home δύναται να ακυρώσει την παραγγελία εντός 2 εργάσιμων ημερών για λόγους διασφάλισης του αποθέματος των προϊόντων. Επίσης αν κάνετε κατάθεση και δεν παραλάβετε την παραγγελία σας για οποιοδήποτε λόγο θα σας επιστραφούν τα χρήματα που καταθέσατε μείον τα μεταφορικά έξοδα.
Αναλυτικά για να κάνεις επιστροφή ενός προϊόντος:
Σε περίπτωση ελαττωματικής ηλεκτρικής συσκευής:
Όλα τα ηλεκτρικά προϊόντα του i-Home συνοδεύονται από 2 χρόνια εγγύηση.
Α.Ε Γ.Ε.ΜΗ.: 122753003000
Στο i-Home χρησιμοποιούμε cookies, για να σου προσφέρουμε μια κορυφαία εμπειρία χρήστη.
OK