Παρακαλώ περιμένετε ...

Συχνές Ερωτήσεις - Βοήθεια

 

Πώς παραγγέλνω γρήγορα από το i-Home;


Στο i-Home παραγγέλνεις γρήγορα και εύκολα κάνοντας κλικ στην επιλογή "Αγόρασε το" που υπάρχει δίπλα σε κάθε προϊόν έπειτα πατώντας "Ταμείο¨ και τέλος κάτω δεξιά επιλέγεις "Πληρωμή χωρίς εγγραφή¨. Εκεί θα χρειαστούμε μόνο το e-mail σου και κάποια ακόμη στοιχεία για να μπορέσουμε να δρομολογήσουμε την παραγγελία που θέλεις να κάνεις. Για την ακρίβεια, για την παραγγελία χρειάζονται στοιχεία όπως η διεύθυνση, το τηλέφωνο και το e-mail για να είναι δυνατή η παράδοση της παραγγελίας.
Επίσης μπορείς να παραγγείλεις τηλεφωνικά επικοινωνώντας μαζί μας στο 211 800 1333 καθημερινά από τις 10:00 έως τις 20:00.

Θέλω να γίνω μέλος στο i-Home. Πώς μπορώ να το κάνω;
Για να γίνεις μέλος κάνεις κλικ στο "Γίνε μέλος" στην πάνω δεξιά πλευρά του site. Στη φόρμα που εμφανίζεται συμπληρώνεις τα στοιχεία που χρειάζονται για να δημιουργήσεις το λογαριασμό σου στο site. Με την εγγραφή σου στο i-Home έχεις μεγαλύτερη ταχύτητα στην ολοκλήρωση της παραγγελίας χωρίς να χρειάζεται να δηλώνεις κάθε φορά τα ίδια στοιχεία, μπορείς να έχεις πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών σου, να παρακολουθήσεις που βρίσκεται η παραγγελία σου και τέλος να δημιουργήσεις τη δική σου Wish List.

Ξέχασα τον κωδικό μου. Τι πρέπει να κάνω;
Η διαδικασία ανάκτησης του κωδικού είναι εύκολη. Στη φόρμα "Εισόδος" κάνε κλικ στο link "Ξέχασες τον κωδικό" ή κάνε κλικ εδώ. Στη σελίδα που εμφανίζεται συμπλήρωσε το e-mail σου και θα λάβεις ένα e-mail με τις οδηγίες για να δημιουργήσεις νέο κωδικό.

Πώς ενημερώνομαι για την εξέλιξη της παραγγελίας μου από το i-Home;
Από τη στιγμή που κάνεις την παραγγελία σου ενημερώνεσαι μέσω e-mail για την εξέλιξή της. Για την ακρίβεια, ενημερώνεσαι στις παρακάτω φάσεις της παραγγελίας σου: α) Όταν κάνεις νέα παραγγελία, λαμβάνεις επιβεβαιωτικό e-mail ότι η παραγγελία καταχωρήθηκε με επιτυχία β) Όταν επεξεργαστεί η παραγγελία σου και ξεκινήσει η συλλογή των προϊόντων της γ) Όταν παραδοθεί στο courier η παραγγελία σου, λαμβάνεις e-mail με τον αριθμό αποστολής. Επίσης μπορείς να δεις οποιαδήποτε στιγμή την εξέλιξη της παραγγελίας μέσα από το λογαριασμό σου στο i-Home στο πεδίο "Παραγγελίες".
 

Δεν βρίσκω το επιβεβαιωτικό e-mail της παραγγελίας μου τι να κάνω;

 
Μπορείς να δεις τον φάκελο με την ανεπιθύμητη αλληλογραφία spam ειδικά αν έχεις hotmail ή windowslive!

Μπορώ να αλλάξω τα προϊόντα της παραγγελίας μου από το i-Home;
Μπορείς να κάνεις οποιαδήποτε αλλαγή θέλεις στην παραγγελία σου μέχρι να παραδοθεί στο courier. Μπορείς να προσθέσεις ή να αφαιρέσεις προϊόν ή ακόμα και να αντικαταστήσεις κάποιο προϊόν που έχεις παραγγείλει. Σε οποιαδήποτε περίπτωση η αλλαγή μπορεί να γίνει μέσω e-mail στο sales@i-home.gr ή 
επικοινωνώντας μαζί μας στο 211 800 1333. Όταν θέλεις να προσθέσεις ή να αντικαταστήσεις κάποιο προϊόν ο χρόνος αποστολής της παραγγελίας αλλάζει καθώς ξεκινάει και πάλι η διαδικασία για το προϊόν που μόλις πρόσθεσες. Αναλυτικά μπορείς να δεις εδώ για τους τρόπους αποστολής.
 

Πώς πληρώνω στο i-Home;

 
Στο i-Home μπορείς να πληρώσεις με αντικαταβολή χωρίς πιστωτική κάρτα, δηλαδή με πληρωμή σε μετρητά κατά την παράδοση της παραγγελίας σου. Δεν χρειάζεται να βάλεις στοιχεία πιστωτικής κάρτας ούτε άλλα ευαίσθητα στοιχεία. Επίσης μπορείς να πληρώσεις με τραπεζική κατάθεση, πιστωτική κάρτα ή με PayPal. Μπορείς να δεις αναλυτικά εδώ τους τρόπους πληρωμής.

Πώς παραλαμβάνω την παραγγελία μου από το i-Home;
Το i-Home σου παραδίδει με courier σε όποιο μέρος επιλέξεις. Αν μένεις σε δυσπρόσιτη περιοχή της Ελλάδας ίσως χρειαστεί να μεταβείς στο πλησιέστερο κατάστημα courier της περιοχής σου. Αναλυτικά για τους τρόπους αποστολής μπορείς να δεις εδώ

Ποια είναι η χρέωση μεταφορικών στο i-Home; 
Για κάθε παραγγελία άνω των 150€ δεν χρεώνεσαι καθόλου μεταφορικά έξοδα ενώ για κάθε παραγγελία κάτω των 150€ η χρέωση των μεταφορικών είναι 4,90€ για όλη την Ελλάδα ή 1,90€ αν πληρώσεις με τραπεζική κατάθεση.

Μπορεί να παραλάβει άλλος την παραγγελία μου από το i-Home;
Μπορείς να παραγγείλεις από το i-Home και να ορίσεις εσύ ποιος θα παραλάβει όταν είσαι στο "Ταμείο¨ πατώντας στο κουτάκι δίπλα στη ¨Διεύθυνση Αποστολής Εμπορευμάτων¨ έτσι ώστε να ξεμαρκαριστεί η επιλογή "χρήση της διεύθυνσης χρέωσής μου¨. Έτσι μπορείς να καταχωρήσεις όλα τα στοιχεία του ατόμου και της διεύθυνσης που θα παραδοθεί το προϊόν που επέλεξες.
 
Θέλω να κάνω ένα δώρο από το i-Home. Ποια είναι η διαδικασία; 
Για να κάνεις ένα δώρο σε ένα φιλικό σου πρόσωπο θα χρειαστεί να πληρώσεις με πιστωτική κάρτα ή μέσω PayPal και στη συνέχεια μπορείς να ακολουθήσεις τη διαδικασία παραπάνω ορίζοντας δηλαδή το άτομο και τη διεύθυνση που θα γίνει η παράδοση καθώς επίσης να μας ενημερώσεις στα σχόλια της παραγγελίας οτι πρόκειται για δώρο ώστε να μην αποστείλουμε απόδειξη αγοράς κατά την παράδοση αλλά σε εσένα.

Μπορώ να επιστρέψω προϊόν που αγόρασα από το i-Home; 
 
Μπορείς να επιστρέψεις οποιοδήποτε προιόν έχεις αγοράσει από το i-Home εφόσον η συσκευασία δεν έχει ανοιχθεί και το προιόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή τους. Αναλυτικά μπορείς να δείς εδώ την πολιτική επιστροφών.

Υπάρχει εγγύηση για τις ηλεκτρικές συσκευές του i-Home;
Κάθε ηλεκτρική συσκευή στο i-Home έχει εγγύηση από 1 έως 5 έτη ανάλογα με τον κατασκευαστή και ενεργοποιείται με την απόδειξη αγοράς στο αντίστοιχο τμήμα service και μέσα στο αντίστοιχο χρονικό διάστημα που ορίζει η εγγύηση.
Μπορείς να απευθυνθείς κατευθείαν στο εξουσιοδοτημένο κατάστημα service της περιοχής σου. Δες όλα τα καταστήματα service για κάθε κατασκευαστή εδώ . Επίσης, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στo 2118001333 και θα σε ενημερώσουμε ακριβώς για τη διαδικασία επισκευής ή αντικατάστασης καθώς και σε ποιο service μπορείς να απευθυνθείς.